Najczęściej zadawane pytania

1. Ile wynosi okres realizacji wysyłki?

W zależności od wybranej opcji dostawy termin ten waha się od 2 do 14 dni roboczych.

2. Co się dzieje z danymi zamawiającego?

Dane zamawiających przechowywane są na naszym serwerze tylko na potrzeby realizacji zamówienia – po upływie 14 dni od finalizacji dane te są kasowane.

3. Czy wysyłka jest bezpieczna i dyskretna?

Tak, kupując w naszym sklepie internetowym zapewniamy Ci stuprocentową dyskrecję i bezpieczeństwo. Strona została przeniesiona na serwery holenderskie, gdzie transmisja zaszyfrowana jest przy pomocy protokołu https potwierdzonego certyfikatem Rapid SSL.

4. Czy istnieje możliwość wysłania przesyłki za pomocą paczkomatu?

Tak, istnieje taka możliwość – wcześniej należy jednak sprawdzić, czy przesyłka spełnia wymagania rozmiarowe danego paczkomatu.

5. Co jeśli sprzęt dojdzie uszkodzony lub niekompletny?

Każdy wysyłany sprzęt sprawdzany jest uprzednio w sklepie pod kątem poprawności działania oraz weryfikacji ewentualnych wad lub braków. Firma kurierska, z której korzystamy jeszcze nigdy nas nie zawiodła – przesyłki dochodzą całe i zdrowe ;) Jeśli jednak dojdzie do uszkodzenia sprzętu podczas wysyłki należy niezwłocznie powiadomić nas o takowym uszkodzeniu. W takim przypadku otwieramy proces reklamacyjny i wymieniamy sprzęt na nowy – wolny od wad.

6. Jak można zwrócić towar?

Towar można zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki bez podania przyczyny, przy czym produkt musi być w stanie nienaruszonym – wysyłka następuje na koszt zwracającego

7. Jakie są metody płatności?

Za zakupy w naszym sklepie możesz zapłacić na dwa sposoby:

1. Przelewem na konto bankowe:

96 1140 2004 0000 3402 7522 7888

2. Płacąc przy odbiorze (listonoszowi lub kurierowi)

8. Czy istnieje możliwość kupienia kompletnego zestawu uprawowego?

Tak. Oprócz zestawów proponowanych przez sklep istnieje również możliwość złożenia własnego zestawu przeznaczonego do hodowli roślin – wystarczy skontaktować się z nami, a my zajmiemy się resztą!

9. Gdzie można kierować inne, niewymienione w FAQ pytania?

Odpowiedzi na pytania niewymienione w dziale FAQ można kierować na adres e-mail info@higrow.pl